Jak AfD chce zastąpić dziennikarzy
Od lata 2023 r. AfD jest drugą najsilniejszą partią w sondażach ogólnokrajowych. Brandenburgia, Turyngia i Saksonia głosują jesienią. AfD prowadzi tutaj w sondażach. Jednym z powodów jest komunikacja partii. Częściowo skrajnie prawicowa partia prowokuje i polaryzuje. Wykorzystuje własne kanały medialne i jest szczególnie obecna na platformach społecznościowych. Z sukcesem: żadna inna partia nie ma tak dużego zasięgu na TikTok jak AfD. Krytycy, tacy jak niezależny konsultant polityczny i komunikacyjny Johannes Hillje, oskarżają AfD o pracę z „podróbkami, dezinformacją i wrogimi obrazami” na swoich kanałach komunikacyjnych. Hillje postrzega AfD jako „cyfrową partię propagandową”. Czy to prawda? Jak naprawdę komunikuje się AfD? I jakie konsekwencje dla demokracji ma skuteczna komunikacja partii w mediach społecznościowych?
2024-12-28 09:34:20 - ToMa